لاغری و انواع روش های آن

لاغری و انواع روش های آن

روش های مختلف لاغری بسیاری امروزه با توجه به اهمیت زیبایی اندام مطرح شده است و افراد بسیاری که از ورزش کردن و رژیم گرفتن نتایج خوبی را دریافت نکرده اند کاندیدای انجام این روش ها هستند .
بسیاری از افرادی که کاندیدای انجام این روش ها هستند، اطلاعاتی در رابطه با نحوه انجام این روش ها و تفاوت آن ها نسبت با یکدیگر ندارند در این قسمت به بیان توضیحاتی در رابطه با روش های لاغری موضعی و نحوه انجام این روش ها می پردازیم تا افرادی که خواهان انجام این روش ها هستند با داشتن اطلاعات لازم تصمیم درستی بگیرند و با دید باز و آگاهی کافی اقدام به انجام این کار نمایند

در ادامه انواع روش های لاغری در کلینیک زیبایی دکتر مرتضی جعفری را مورد بررسی قرار میدهیم

لاغری با دستگاه کویتیشن
این دستگاه عملکردی مشابه با سونوگرافی دارد و امواج آن باعث شکستن پیوندهای مختلف در بین چربی ها می شود. پیوندهای چربی در این روش توسط مولکول های آب شکسته می شوند که در نتیجه برای انجام لاغری موضعی یک گزینه عالی محسوب می شود. امواج اولتراسوندی که این دستگاه تولید می کند، بهترین تاثیر ممکن را برای از بین بردن انواع چربی ها خواهد داشت.

شما با کمک این دستگاه می توانید برای لاغری قسمت‌هایی همچون باسن، پهلو ران ها بازو ها و شکم اقدام کنید و فرم نهایی آن ها را به حالت دلخواه درآورید. خوشبختانه درمان با این روش نتایج ماندگاری دارد و امکان بازگشت آن به صورت عملی وجود نخواهد داشت.

خوشبختانه این دستگاه عوارض عمل های جراحی را ندارد و شما می توانید بدون درد و خونریزی آن را انجام دهید. برای اینکه روند درمان شما کامل شود، باید جلسات کویتیشن را به صورت کامل پشت سر بگذارید. تعداد جلسات می تواند با توجه به شرایط فرد تغییرکند ولی در حال حاضر جلسات بین ۸ تا ۲۰ جلسه خواهد بود.

نخ های امبدینگ
روش امبدینگ یا کاشت نخ بر اساس تکنیک سنتی طب سوزنی ، توسعه یافته است که در آن از نخ های جذبی داخل سوزن های خاص ویژه این تکنیک ، در نقاط طب سوزنی بدن ، برای کمک به درمان و متعادل ساختن جریان انرژی یا همان Chi وارد بدن می شوند.

طب سوزنی لاغری
استفاده گسترده از طب سوزنی برای کاهش‌وزن، نتیجه پیشرفت تحقیقات اخیر است که نشان می‌دهد طب سوزنی برای لاغری می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. البته مطالعات نشان داده است که وقتی طب سوزنی با رژیم غذایی و ورزش ترکیب شود، تاثیر بیشتری روی لاغری دارد. در این موارد، یک تا سه جلسه کاهش‌وزن طب سوزنی می‌تواند در کمک به افراد برای دستیابی به اهداف کاهش‌وزن معقول، ایمن و موثر باشد.
سوزن‌ها در طب سوزنی برای تحریک اعصاب کلیدی در بدن که انرژی و متابولیسم را تنظیم می‌کنند و همچنین عوامل متعدد دیگری که می‌توانند بر سلامت تأثیر بگذارند، استفاده می‌شوند.

رعایت رژیم تغذیه اصولی تحت نظر پزشک
رژیم لاغری یعنی بهترین برنامه غذایی کاهش وزن باید چاقی را آهسته و پیوسته کم کند، هیچ وعده غذایی یا گروه غذایی را حذف نکند و بعد از پایان دوره، موجب بازگشت وزن نیز نشود. در غیر این صورت موجب کمبود ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز بدن شده