ار اف کویتیشن

دستگاه آراف کویتیشن همراه با رژیم غذایی و ورزش بهترین پکیج دستگاه لاغری

برای رسیدن به اندامی ایده آل می باشد.

دستگاه لاغری کویتیشن با بهره گیری از چند هندپیس و تکنولوژی های بی نظیر اماده است تا مراجعین عزیز شاهد بهترین نتایج باشند .با این  دستگاه در کنار یک رژیم غذایی با گالر ی مناسب و چند روز پیاده روی بیمار به راحتی کاهش وزن و سایز خواهد داشت و بدون هیچ گونه توقف به مسیر منتخب ادامه خواهد داد.

همراه ما باشید تا با بررسی دقیق تر دستگاه کویتیشن را به صورت جز به جز تعریف کنیم.

 

 

 

هندپیس کویتیشن :

برای لیزرچربی و کاهش سلول های چربی بدون هیچ اقدام تهاجمی استفادده میگردد که کاهش وزن و سایز  بیمار را به همراه دار د.

هندپیس ار اف:

برای رفع سلولیت و جوان سازی پوست  اسفاده میشود. همچنین  به جلوگیری از افتادگی پوست و رفع افتادگی کمک میکند.

دستگاه لاغری کویتیشن به همراه جوان سازی بدون  هیچ گونه عارضه جانبی است و برای استفاده تمام نقاط بدن (صورت، غبغب ، بازوها ، شکم و پهلو، کمرو ران پا )مناسب است .

این ذستگاه برای لیفت و جوانسازی پوست صورت و بدن نیز بسیار مناسب و عالی است.

 

آیا آر اف در جوانسازی پوست تاثیر می گذارد؟

امروزه درمان آر اف در جوان سازی  به طور گسترده ای صورت گرفته و با توجه به مشکلات پیری مشترک برای مردان و زنان به کار گرفته می شود. تاثیر گذاری این روش در جوانسازی پوست، به صورت کاهش و یا حذف سلولیت از پوست است. با توجه به اینکه پوست زنان با مردان متفاوت است، روش درمانی آر اف برای هر دو گروه در نظر گرفته شده است.

این روش در جوانسازی پوست زنان بیشتر به کار می رود به عنوان مثال، بروز سلولیت فقط در زنان مشاهده می شود. سلولیت، نوعی آسیب پوستی زنانه است که معمولا در اطراف باسن و در پشت ران ها ایجاد شده و چربی بیشتری در آن ناحیه متراکم می شود.

همچنین می توانیم ازRF برای کمک به رفع سلولیت و از بین بردن چربی های تجمع یافته استفاده کنیم که این اثر را از طریق بهبود در جریان خون بافتی و خرد کردن سلول های چربی می گذارد که مجموع این اثرات RF که روی کم شدن چربی بدن تاثیر دارد، RF را برای همه افرادی که پوست های شل و افتاده دارند می توانیم بکار ببریم.

RF توسط ۲ فرآیند جدا از هم موجب جوانسازی پوست می شود:

  • اثر فوری که در فیبرهای کلاژن انقباض ایجاد می کند و پوست جمع می شود که این اثر را بلافاصله بعد از RF می توانیم مشاهده کنیم.
  • اثر تاخیری که در این روش سلول های کلاژن روند ترمیم را در پیش میگیرند که در اثر تحریک با RF ایجاد می شود و بعد از چند ماه می توان نتیحه آن را دید.

بر خلاف سلولیت هایی که شامل چربی های بدن و چربی پوست بوده و بیشتر در زنان ایجاد می شود، چربی های کلی بدن برای هر دو گروه مرد و زن ایجاد شده و با این روش قابل درمان است.

تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است؟

دستگاه RF امواج رادیویی را با فرکانس بالا تولید و از بافتهای بدن عبور می‎دهد. این امر باعث تولید حرارت عمقی به میزان ۳۸ الی ۴۴ درجه سانتیگراد در چربی های اضافه بدن می‎شود. در نتیجه دستگاه برای درمان سلولیت و لاغری موضعی از قبیل شکم، پهلو، ران، بازو، سینه و غبغب استفاده می‎شود.

همچنین از طریق این دستگاه می‎توان فرایند جوانسازی پوست را در بیماران انجام داد. در نتیجه این کار کلاژن سازی، پف چشم، سیاهی زیر چشم و چین و چروک های سطحی مانند خط خنده و … ، در بیماران از بین می‎رود.

علاوه بر کاربردی که از دستگاه RF برای لاغری موضعی دارد، این دستگاه می‎تواند برای گرم کردن و کشیدن پوست جهت تقویت جریان خون و شکستن سلولیت و چربی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این روش می‎تواند برای افرادی که نسبت به افتادگی غبغب، گونه و گردن خود ناراضی هستند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مزایای استفاده از دستگاه RF

درمان پوست با آراف، یک روش آسان، بدون درد و غیر جراحی است که موجب کاهش خطوط ظریف پوستی، افتادگی پوست و در کل افزایش خاصیت ارتجاعی و بافت پوست می‌شود. یکی از مهمترین مزایای درمان با دستگاه آراف، تحریک افزایش تولید کلاژن و الاستین و همچنین بهبود جریان خون است. این موارد مهم طبیعتا موجب جوانسازی پوست در عرض چند ماه می‌شوند همچنین میتوانیم به مواردزیر اشاره کنیم.

  • درمان بدون نیاز به ببیهوشی و غیر تهاجمی
  • اثر بخشی بدون ایجاد اسکار لک و عوارض جانبی دیگ
  • زمان و  درمان کوتاه و تاثیر گذار است
  • قابلیت درمان چربی های موضعی در قسمت ها مختلف بدن از جمله بازوها شکم پهلو ران  پا صوررت و غبغب
  • از بین بردن سلولیت
  • لیفت و جوانسازی پوست صورت و بدن
  • کلاژن سازی و جوانسازی
  • جلوگیری از افتادگی پوست
  • کاهش سایز در شیش الی ده جلسه
  • همراه نداشتن عوارض های پوستی
  • عدم خونریزی ،ورم و گرفتگی جریان خون

عوارض آر اف

ممکن است درمان فرکانس رادیویی به دلیل عدم ایجاد آسیب، یک راه مناسب برای مقابله با برخی ازمشکلات رایج پوست باشد اما این نیز معایبی دارد. در زیباسازی یا هر نوع درمانی، هیچ روشی کاملا ایمن و بیخطر نیست. هر روشی می تواند عوارض مخصوص به خود را داشته باشد که درجه آن ممکن است کم یا زیاد باشد. از این رو به عوارض آر اف هم باید توجه کرد.

درمان RF باعث عوارض جانبی می شود که از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما می توان به راحتی با اقدامات احتیاطی مناسب مانع از ایجاد این عوارض جانبی شد. البته به این نکته توجه داشته باشید که این عوارض دائمی نبوده و به مرور برطرف می شوند.

  • کمی التهاب و قرمزی روی پوست
  • حساسیت محل درمان

عملکرد اراف چگونه است ؟

  • موجب از بین رفتن چربی های اضافی در بدن می شود.
  • از بین بردن غبغب
  • شفت شدن پوست های شل و افتاده
  • رفع سلولیت یا ترک هایی که بر اثر عواملی چون بارداری چاقی و .. به وجود می آیند.

 

چه کسانی میتوانند درمان ار اف را انجام دهند؟

دستگاه ار اف برای همه چه مرد چه زن مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید با استفاده از اراف صورت از افتادگی پوست و همچنین چین و چروک های عمیق جلوگیری کنید. همانطور که در مقاله مطالعه کردید این کار یک نوع درمان غیر تهاجمی است و نیازی به آمادگی جراحی نیست و شما به راحتی میتوانید این کار انجام دهید. همچینن شما در هر سنی که اضافه وزن داشته باشید یا بخواهید فرم اندام ایده التان را پیدا کنید ار اف برای این درمان بسیار موثر است . در کل افرادی که به تازگی نشانه های پیری در پوست آنها نمایان شده نیازی به لیفت صورت و لاغری موضعی ندارند میتوانند از مزایای روش درمانی اراف کویتیشن بهره ببرند با تمام مزایای که این روش دارد در برخی موارد محدودیت داشته و قابل استفاده نیست . به عنوان مثال کسانی که قلبشان با باطری کار میکند افراد مبتلا به بیماری های قلبی حاد و بیماری های با بافت همبند و زنان باردار و شیر ده نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

ار اف برای چه سنی مناسب است ؟

شاید یکی از سوالاتی که بعد از خواندن مطالبی در مورد آر اف در ذهن شما ایجاد شود؛ این باشد که آر اف برای چه سنی مناسب است؟ در پاسخ باید گفت که اگرچه هیچ محدودیت سنی وجود ندارد اما بهتر است که این اقدام از سنین ۳۵ تا ۴۰ سالگی که تولید کلاژن کاهش می‌یابد، انجام شود.
گفتنی است که انجام این روش درمانی برای همه انواع پوست مناسب است. اگر می خواهید با علائم پیری مقابله کنید و دوست دارید پوستی صاف، محکم‌تر و شاداب‌تر داشته باشید، این درمان برای شما مناسب خواهد بود.