آنچه راجب فیلر ها باید بدانید!

 تزریق ژل

یکی از اولین نشانه‌های پیری، از دست رفتن حجم پوست صورت و بدن و ایجاد چین و چروک می‌باشد. از بین بردن این خطوط و بازگرداندن حجم ازدست‌ رفته‌  پوست و توپر کردن دوباره‌ی آن، از طریق روش بدون جراحی و تزریق ژل میسر است.

اگر می‌خواهید شکل صورت شما به حالت قبل برگشته و یا از میزان خطوط و چین و چروک‌ها بکاهید، تزریق ژل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

تزریق ژل (فیلر) چیست؟

• تزریق ژل یا فیلر یک گزینه‌ درمانی بدون جراحی برای مبارزه با اثرات پیری بر روی صورت می‌باشد. ژل‌های تزریقی طراحی‌ شده‌اند تا ناحیه‌های تورفته را برجسته کرده، درون خطوط و چین و چروک‌ها را پرکرده و به صورت حالت دهند. هیالورونیک اسید یک ماده‌ی طبیعی است که در بدن انسان یافت می‌شود. بدن انسان با گذشت زمان به‌طور طبیعی، ژل تزریق‌شده را متابولیزه و جذب می‌کند بنابراین استفاده از این روش ایمن و بی‌خطر بوده و می‌توان آن را برای همه‌ی انواع پوست در خانم‌ها و آقایان به کار برد..

تزریق ژل

 تزریق ژل زیبایی چه کاربردهایی دارد؟

 زاویه سازی فک
 فرم ‏دهی لب، گونه و چانه
› از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز
 بهبود گود افتادگی و تا حدی تیرگی زیر چشم
 بهبود خط خنده، چین‏ و چروک ‏های عمیق اطراف لب

 از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز با تزریق ژل

• همه‌ی انواع چین و چروک‌های صورت را می‌توان به کمک ژل‌های تزریقی از بین برد. جای جوش، خطوط خنده، خطوط اخم، خطوط روی لب‌ها و اطراف دهان را می‌توان با موفقیت و به‌طور موقتی با استفاده از ژل‌های تزریقی از بین برد. به‌علاوه حالت لب‌ها را می‌توان بهبود بخشیده و آن‌ها را برجسته‌تر کرد. تزریق ژل یک روش درمانی بی‌خطر است که اهمیت زیاد آن برای استفاده در بخش پایینی صورت می‌باشد.

بهبود حالت لب‌ها با تزریق ژل

• تزریق ژل برای بهبود حالت لب‌ها و ایجاد ظاهری توپر ولی طبیعی در آن‌ها استفاده می‌شود. با افزایش سن، لب‌ها لاغر و باریک شده و خطوط عمودی در اطراف آن‌ها ایجاد می‌شوند که یک نشانه‌ی آشکار پیری می‌باشند. لب‌های توپر و برجسته ظاهری جوان و شاداب را در فرد ایجاد می‌کنند درحالی‌که داشتن لب‌های لاغر و باریک ظاهر صورت را پیر و پژمرده نشان می‌دهد..

تزریق ژل

 تزریق ژل روشی کم عارضه برای کاهش چین و چروک و افزایش حجم نواحی صورت یا بدن

• برای کاهش چین ‏های عمیق ایجاد شده روی پوست و افزایش حجم در نواحی مورد نیاز صورت یا بدن می‏ توان از تزریق مواد پرکننده مختلف مانند اسید هیالورونیک، کلاژن، چربی، کلسیم هیدروکسی آپاتایت و … استفاده کرد. این مواد کم عارضه‏ هستند و اغلب با بدن سازگار هستند. فیلرها با حجم و غلظت متفاوت (بنا بر تشخیص پزشک معالج) درون سرنگ ‏های آماده قرار گرفته و پس از بی‏ حسی موضعی در ناحیه ‏ی مورد نظر تزریق می‏ گردند.

تزریق ژل به زیر چشم

 مراقبت بعد از تزریق ژل

› تا ۲۴ ساعت از حرکات شدید و یا فشار روی ناحیه تزریق‎ شده پرهیز کنید.
› تا ۲ روز بعد از تزریق ژل، استفاده از کمپرس سرد صورت باعث تسریع از بین رفتن کبودی و تورم می ‏شود.
 تا ۷۲ ساعت از قرار گرفتن در گرما و نور شدید آفتاب خودداری کنید.
› تا یک هفته از خوابیدن روی صورت پرهیز کنید.